0 przedmioty
No products in the cart.

Trening EMS Bielsko-Biała

TRENING EMS

To trening całego ciała o wysokiej efektywności i oszczędności czasu! Jest to całkowicie bezpieczna metoda wykorzystująca impulsy elektryczne, takie same jak te, które można wykorzystywać do rehabilitacji.

Metoda treningowa służący zwiększeniu siły i masy mięśniowej przy jednoczesnej redukcji tkanki tłuszczowej. Dodatkowo przynosi rewelacyjne efekty w przypadku niwelowania bólów pleców i przyspiesza powrót do zdrowia po kontuzjach, ponieważ nie obciąża stawów!
Sesja treningowa trwa do 20 minut i jest zawsze prowadzona przez wykwalifikowanego trenera.
Trening obydwa się 1 raz w tygodniu – wystarcza to do osiągnięcia indywidualnych celów, a skuteczność treningów potwierdzona jest w licznych badaniach naukowych.

W celu polepszenia efektywności, osoba ćwicząca jest instruowana jak maksymalnie zaangażować dane partie i wygenerować napięcie mięśniowe. Im lepsza świadomość ciała i zaangażowanie ćwiczącego, tym szybciej można zobaczyć efekty. Trening EMS angażuje ciało, niezależnie od ćwiczenia, dlatego każde powtórzenie to Twoje maksymalne zaangażowanie.

• Na pierwszej wizycie zostaniesz poproszony o wypełnienie ankiety. Trener przeprowadzi z Tobą wywiad zdrowotny oraz ustalicie założone cele nad którymi będziecie pracować. Zostanie również przeprowadzona analiza składu ciała i pomiary obwodów.
  • Do przeprowadzenia treningu konieczne jest założenie specjalnej bielizny (koszulka po łokcie oraz spodenki po kolana), która będzie wspomagała przewodzenie impulsów oraz działa antybakteryjnie.
  • Następnie trener omówi Ci zasady działania maszyny, możliwości treningowe, a także pokaże, jak wygląda kamizelka, która będzie przewodziła impulsy do twoich mięśni.
  • Dobieramy rozmiar kamizelki dopasowany do Ciebie, tak aby wszystkie elektrody mogły przylegać i jak najlepiej przewodzić impulsy. Kamizelka zostaje zmoczona wodą i.. ubieramy się!
  • Zostaniesz poinformowany jaką pozycję wyjściową przyjąć, jak powinieneś odczuwać impulsy …. i do dzieła!
  • Ćwiczenia wykonywane podczas sesji są proste, nie chodzi żebyś robi „padnij-powstań” czy salta w tył… najbardziej zależy nam na
    maksymalnym zaangażowaniu całego ciała w ćwiczenie i zmuszenie wszystkich mięśni do pracy.
  • Pierwszy trening trwa 12 min, tak aby przyzwyczaić Twój organizm do nowej sytuacji.
  • Na koniec zostaniesz poinformowany o zaleceniach potreningowych.

Trening EMS przez swoje duże możliwości jest przeznaczony praktycznie dla każdego!
Dolna granica wiekowa to 16 lat, a górnej brak (jedyną granicą są
przeciwwskazania, które znajdziesz poniżej)

Trening EMS zalecany jest dla osób, które chcą:

• wzmocnić kręgosłup i wyeliminować bóle pleców,
  • zwiększyć siłę swoich mięśni,
  • uzyskać prawidłową postawę ciała,
  • zrzucić zbędne kilogramy,
  • wysmuklić sylwetkę,
  • zredukować cellulit,
  • poprawić swoją kondycję,
  • mają mało czasu,
  • poprawić wyniki sportowe.
  • Przed i po treningu pamiętaj o nawodnieniu, pij dużo wody!
  • Nie jedz nic ciężkostrawnego na godzinę przed treningiem, ale niech Ci nie przyjdzie na myśl, żeby ćwiczyć na pusty żołądek!
  • Jeżeli nie masz czasu na zjedzenie czegokolwiek przed treningiem – zjedz chociaż banana!
  • Staraj się trzymać racjonalnych zasad odżywiania – dostaniesz od nas małe wytyczne.
  • Nie trenuj w ten sam dzień, który miałeś sesję EMS! Jeżeli chcesz, możesz wykonać trening dzień po, ale nie może on być o wysokiej intensywności – Twoje ciało musi mieć czas na regenerację.
  • Polecamy zabranie bielizny na zamianę .😊
  • wszczepiony rozrusznik serca lub stymulator mózgu,
  • choroby i stany zapalne w organizmie,
  • niedawno przebyte operacje (do 6mc),